Програми для безробітних громадян
ІВК КНТЕУ на замовлення Київського міського центру зайнятості реалізує наступні програми для безробітних громадян:
Тема 1. Організація готельного господарства.
|
Тема 2.Організація ресторанного господарства.
|
Тема 3. Технологія продукції ресторанного господарства.
|
Тема 4. Стандартизація, сертифікація і метрологія.
|
Тема 5. Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства.
|
Тема 6. Гігієна і санітарія.
|
Тема 7. Контроль якості надання послуг.
|
Тема 8. Охорона праці.
|
Тема 9. Управління якістю.
|
Тема 10. Менеджмент підприємства.
|
Тема 11. Економіка підприємства.
|
Тема 12. Проектування готелів.
|
Тема 13. Бухгалтерський облік.
|
Тема 14. Кулінарна етнологія.
|
Тема 15. Техніка пошуку роботи.
|
Тема 1. Сутність та зміст маркетингу як управлінської концепції та сфери діяльності.
|
Тема 2. Маркетингове середовище. Маркетингове поняття ринку та його основні характеристики.
|
Тема 3. Комплекс маркетингу підприємства.
|
Тема 4. Бренд як об’єкт управління. Поняття і сутність бренд-менеджменту.
|
Тема 5. Основні етапи розвитку бренду. Стратегії розвитку портфелю брендів.
|
Тема 6. Методичні підходи до оцінки вартості бренду.
|
Тема 7. Управління брендами. Ефективність бренд-менеджменту.
|
Тема 8. Комунікації в бренд-менеджменті. Бренд-медіа.
|
Тема 9. Технології виробництва відеореклами.
|
Тема 10. Технології виробництва анімаційної реклами.
|
Тема 11. Технології виробництва зовнішньої реклами.
|
Тема 12. Технології виробництва реклами на транспорті.
|
Тема 13.Генерування ідеї рекламного та ПР-звернення та шляхи її втілення за допомогою комп’ютерних технологій.
|
Тема 14. Формування рекламної композиції та засоби її гармонізації.
|
Тема 15. Шрифтові елементи рекламного та ПР-звернення.
|
Тема 16.Сутність та роль комп’ютерної графіки як інструменту формування та візуалізації рекламної ідеї.
|
Тема 17. Конструювання рекламних матеріалів за допомогою спеціалізованих програмних засобів.
|
Тема 18. Рекламний дизайн як проектна діяльність з візуалізації рекламного образу.
|
Тема 19. Прийоми побудови та принципи вибору візуальних образів в рекламному зверненні.
|
Тема 20. Сутність та види рекламної композиції.
|
Тема 21. Закони та засоби композиційної організації реклами.
|
Тема 22. Методи формоутворення односторінкової реклами.
|
Тема 23. Образотворчі засоби в рекламній композиції.
|
Тема 24. шрифтові композиції у візуальній організації рекламного звернення.
|
Тема 25. Колір як художній засіб реклами.
|
Тема 26. Основні інструменти інтернет-реклами.
|
Тема 27. Види інтернет – реклами.
|
Тема 28. Характеристика та етапи створення веб-сaйту.
|
Тема 29. Інформаційне забезпечення інтернет-реклами.
|
Тема 30. Планування та організація рекламної кампанії в Інтернеті.
|
Тема 31. Оцінка ефективності інтернет-реклами.
|
Тема 32. Сутність та завдання продакт плейсменту як засобу маркетингових комунікацій.
|
Тема 33. Психологічні особливості застосування технології продакт плейсмент.
|
Тема 34. Основні засоби продакт плейсмент та особливості їх застосування у продуктах масової культури.
|
Тема 35. Планування та організація продакт плейсменту.
|
Тема 36. Маркетинг у системі управління підприємством. Сутність і методологічні основи маркетингового менеджменту.
|
Тем 37. Процес маркетингового менеджменту.
|
Тема 38. Управління маркетинговими дослідженнями та оцінювання ринкових можливостей підприємства.
|
Тема 39. Організація маркетингового менеджменту на підприємстві. Створення маркетингових організаційних структур на підприємстві.
|
Тем 40. Планування елементів маркетингової діяльності в галузі управління діяльністю підприємства.
|
Тема 41. Розроблення маркетингових програм.
|
Тема 42. Управління комплексом маркетингу на підприємстві.
|
Тема 43. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства.
|
Тема 44. Сутність та завдання рекламного та ПР-менеджменту.
|
Тема 45. Інформаційне забезпечення управління рекламною та ПР-діяльністю підприємства.
|
Тема 46. Планування рекламної та ПР-діяльності на підприємстві.
|
Тема 47. Організація та контроль рекламної та ПР-діяльності.
|
Тема 48. Техніка пошуку роботи.
|
+
-
«Товарознавство і комерційна діяльність» (1,5 міс.) натисніть, щоб переглянути
Click to collapse
Тема 1. Теоретичні основи товарознавства.
|
Тема 2. Методи дослідження товарів.
|
Тема 3. Харчові продукти.
|
Тема 4. Непродовольчі товари.
|
Тема 5. Тара та упакування.
|
Тема 6. Послуги.
|
Тема 7 Торговельне підприємництво.
|
Тема8. Технічне регулювання.
|
Тема 9. Національна система технічного регулювання.
|
Тема 10. Міжнародне технічне регулювання.
|
Тема 11. Захист прав споживачів.
|
Тема 12. Організація торгівлі.
|
Тема13. Комерційна діяльність.
|
Тема 14. Економіка торгівлі.
|
Тема15. Маркетинг.
|
Тема 16.Логістика.
|
Тема 17. Товарознавчі складові ринкознавства.
|
Тема18. Техніка пошуку роботи.
|