Підвищення кваліфікації державних службовців

Підвищення кваліфікації державних службовців здійснюється в Інституті вищої кваліфікації КНТЕУ починаючи з 2000 року. За цей час підвищення кваліфікації в інституті пройшли більше 23 тис. осіб.
 
Замовниками підвищення кваліфікації своїх фахівців, з якими ІВК КНТЕУ співпрацює останні 5 років, є Управлінням справами Верховної Ради України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Конституційний суд, Вищий господарський суд України, МЕРТ, Державна казначейська служба України,Пенсійний фонд України, Держаудитслужба, Держатомрегулювання, Держпродспоживслужба, ДСНС, Агенція НАТО з підтримки і постачаннята ін.
 
Крім того, у співпраці з Національним агентством України з питань державної служби реалізовано низку проектів загальнодержавного значення, за якими підвищили кваліфікацію більше 4 тис. державних службовців біля 40 органів державної влади, а саме, з питань:
  • європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України;
  • мовної підготовки, у т.ч. за сприяння Офісу зв’язку НАТО;
  • адаптації державної служби України до Стандартів Європейського Союзу;
  • запобігання і протидії проявам корупції;
  • публічного управління та адміністрування (професійна програма).
Підвищення кваліфікації державних службовців здійснюється за професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами на засадах цілеспрямованості, прогностичності та випереджувального характеру, інноваційності та практичної спрямованості, індивідуалізації та диференціації підходів до навчання.
 
Форма навчання: денна, дистанційна.
 
Слухачам, які успішно пройшли підвищення кваліфікації видається сертифікат встановленого зразка.
 
Також інститут має великий досвід з проведення занять на території замовників.
 
Для слухачів з інших регіонів пропонується  гуртожиток: номери на 2-3 місця (душеві кабіни, туалети в кожному блоці), укомплектовані холодильниками та телевізорами, є умови для приготування їжі.
 
Короткострокові програми
підвищення кваліфікації державних службовців
  • Аналіз державної політики (тренінг з написання аналітичних записок)
  • Сталий розвиток України: реалії та перспективи
  • Державне регулювання економічних відносин
  • Державне регіональне управління
  • Європейська та євроатлантична інтеграція України
  • Адаптація державної служби України до Стандартів Європейського союзу
  • Застосування сучасного ділового українського мовлення в роботі з документами та професійному спілкуванні
  • Етика поведінки державного службовця
  • Соціально-психологічні аспекти професійної діяльності
  • Державне стратегічне планування Управління державними програмами. Моніторинг та оцінювання
  • Антикризове управління в контексті реалізації реформ в Україні. Управління змінами. Сприйняття змін
  • Гендерна політика. Дотримання гендерної рівності
  • Формування особистісного уявлення публічної персони як перспективного бренду
  • Історичні знання та їх роль у роботі державного службовця
  • Національні інтереси України в світовій геополітиці та геоекономіці
  • Державна фінансова політика суспільного розвитку
  • Внутрішній аудит: організація, методика та стандартизація
  • Облік в бюджетних установах
  • Публічні закупівлі
  • Запобігання корупції
  • Особистісні компетенції
  • Лідерство та лідерські якості
  • Ефективне прийняття рішень
  • Особистісне зростання
  • Ефективні комунікації
  • Виконання на високому рівні поставлених завдань
  • Створення ефективної команди
  • Ефективне прийняття рішень
  • Управління організацією роботи та персоналом
  • Тайм-самоменеджмент керівника – державного службовця
  • Лідерство керівника в управлінні командою
  • Публічний виступ як важливий засіб комунікації
  • Оцінювання компетентностей державного службовця
  • Інструменти досягнення успіху керівника
  • Управління конфліктами
  • Задачі управління. Декомпозиція системи управління
  • «Як стати «своїм» у колективі: адаптація працівників з різних сторін
  • Розвиток емоційного інтелекту керівника
  • Психологія іміджу: прояв особистості державного службовця
  • Психологічні технології в переговорному процесі
  • Діловий імідж як ознака професійної компетентності
  • Концепція соціальної відповідальності: роль громадськості, влади і бізнесу
  • Захист прав споживачів
  • Основи комп’ютерної графіки (CorelDraw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign)
Контакти:
т. (+38044) 529-33-49; 529-61-45
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Для можливості коментування вам необхідно оформитися на сайті ІВК.